Jagasime raamatupidamisbüroodele digitaliseerimise nippe

“Behind the scenes”. Ka väikeettevõtja võib olla eeskujuks suurtele :).
Mul oli hea meel olla veebi laval koos Joonase (Costpocket) ja Terjega (Directo), jagades oma raamatupidamisbüroo kogemust ja inspireerida rohkem kui 150 raamatupidajat ettevõtete digitaliseerimise teekonnal.
Väga lahe kogemus ka minu jaoks. Olen tänulik 🙏!

Kes ei saanud koolitusel osaleda, saab lugeda mõningaid minu antud nippe praeguses postituses ja pikemat lugu Delfi raamatupidamisportaalist.

Raamatupidamisbüroo Finants ja Marketing on edukas Eesti ettevõte, mis on oma valdkonnas digitaliseerimise teema tõsiselt ette võtnud. Büroo omanik Kaire Tammer on alati olnud seda meelt, et kaasaegsed tehnoloogiad ja tarkvarad aitavad tööd efektiivsemaks muuta ning aitavad bürool oma klientidega koos kasvada.

Digitaliseerimine on tänapäeval muutumas juba vältimatuks, sest kliendid ei soovi enam kallist käsitööd kinni maksta. Selleks on kaasaegses büroos kasutusel ka kaasaegsed lahendused nagu Directo äritarkvara ja CostPocketi kulude haldamise tarkvara.

Kaire Tammer rõhutab, et digitaalsed lahendused tõstavad büroo efektiivsust ning võimaldavad tööd teha kiiremini ja kvaliteetsemalt. Seega on bürool alati eesmärk kasutada kaasaegseid tehnoloogiaid, et pakkuda oma klientidele kvaliteetseid teenuseid kõige efektiivsemal viisil ja miks mitte võtta selle tulemusena reeded töölt vabaks.

“Tänaseks oleme klientide vaates digitaliseerinud kõik, mida oleme osanud. Kõikide meie klientide kulutšekid liiguvad Directosse läbi CostPocketi ja mitmed kliendid kasutavad CostPocketis ka lähetusaruande ning sõidupäeviku esitamise võimalusi. Mõnedele klientidele oleme andnud piiratud ligipääsu Directosse müügiarvete sisestamiseks, mis säästab kokkuvõttes kõigi aega. Lisaks oleme tellinud Directolt korduvate aruannete jaoks kliendispetsiifilised aruanded, et vähendada käsitööd,” räägib raamatupidamisbüroo juht.

Samuti on büroo automatiseerinud oma klientide võlahalduse, mis on oluliselt parandanud nende klientide lõppklientide makseharjumusi. Paari nupuvajutusega on võimalik Directost saata välja meeldetuletused kõikidele võlglastele ning seda vajadusel ka erinevates keeltes.

Tänaseks on Directos olemas nelja erineva pangaga gateway võimalus, mis võimaldab tehingute info automaatset liiklust internetpanga ja majandustarkvara vahel. Finants ja Marketing raamatupidajad loovad paari liigutusega ise Directost näiteks tasumisennustuse aruandest või ostuarve pealt tasumise dokumendi ja saadavad maksekorralduse ühe nupuvajutusega panka. Ka siin on veel ruumi täiendavaks automatiseerimiseks – näiteks saab määrata finantskannetele reeglid ja lubada Directol ise korrektsed laekumised kinnitada.

Digitaliseerimine on muutnud raamatupidamisbüroo Finants ja Marketing tööd märkimisväärselt efektiivsemaks. Directo ja CostPocketi tarkvarade abil on vähendatud sisestustöödele kuluvat aega, muudetud klienditeenindust kiiremaks ja paremaks ning põhimõtteliselt elimineeritud paberikulu. Kliendid saavad oma raamatupidamises vajalikke toiminguid teha nutiseadmeid kasutades.