Tallinn Marketing Weeki keskpaigas toimunud seminari põhjal võiks anda edasi mõned soovitused, kuidas jaekaubanduses turundada.
Esinesid: Nora Huovila, (VIDEOLY), Arttu Salovaara (BOND), Marina Ovchinnikova (SALT), Tatu Kuivalahti (Custobar)
1. Anna inimestele põhjus sinu äri külastada. Mõtle, kuidas veel inimesi oma poodi saada. Korralda üritusi, paku haruldasi tooteid, tee soodustusi läbi veebi.
2. Mõtle läbi kuidas sa midagi müüd. Eelda, et keegi ei vaja su kaupa. Küllap on see ka tõsi, tänapäevases kaupadest küllastunud linnades pakub peaegu ükskõik mida mitu tegijat. Seega peaksid sa pigem mõtlema, kuidas sa muud ja kuidas see konkurentidest eristub.
3. Muretse väikeste asjade pärast. Lihvi detaile. Saatan peitub detailides. Väikesed asjad on need, miks klient sinu juurde tagasi tuleb.
4. Ole uudishimulik. Ära kunagi lakka otsimast oma valdkonna kohta uut infot, jälgimast uusi trende. Uuri oma konkurentide kohta, tutvu oma töötajatega. Tunne kõige vastu huvi. Infoühiskonnas on info omamine relv.
5. Motiveeri oma kliente tegutsema ja näe nende soove ette. Näiteks kui sul juhtub olema pood, mille kaupade seas on ka palju populaarseid jõulukinke, siis paki osa neist juba enne ära, et eriti ajanappuses olevad kliendid saaksid haarata kaasa juba pakitud kingi!
6. Õpi tundma oma poe asukoha naabruskonda. Kõigepealt pead sa olema lokaalsel tasandil tõsiseltvõetav, alles seejärel tasub trügida suuremasse mängu.
7. Samas ei tohiks sa jääda kinni vabandusse, et sul ongi väike äri. Paku võimalikult palju kaupu, otsi nišše, leia unikaalseid tooteid. Ole väike, aga käitu nagu suur.
8. Ühenda oma äri võrku. See tähendab, tee endale veebipood, tee ennast Googles leitavaks. Miski ei anna tänapäeval su ärile rohkem usaldusväärsust, kui korralikud netiotsingu tulemused.
9. Leia oma äri lugu. Mõtle, mis on see, millest sa tahad klientidele rääkida. Mis on sinu loos erakordset? Inimesed suhestuvad lugudega, see näitab ka sinu äri inimlikumat ja pehmemat poolt.